RUB SWGTRTHYU,KI.LO People Live projects View more → CRISPR – Teknologi, hvor går grænsen Øget genbrug af byggematerialer Kryptering Solceller i Ghana Kvalificeret arbejdskraft til IT-branc Delebils ordning Genbrug af byggematerialer Online-gambling i computerspil Kunstig Intelligens ved Rekruttering Redesign af e-læringsplatform GNSS Musik i from af terapeutisk behandling Mekanisk boldkaster Hoteller og Kultur på Københavnsvej Robotter til brug i dagliglivet i frem Musik og lyde. “oplevelser og utilsigt ElasticSearch Ground fridge Simple Refrigeration Algoritmers indflydelse på unge basisprojekt 2 (2020) Rent ferskvand/drikkevand Facebooks algoritmer Unge og teknologi Test område Vertical Farming – En del af fremtiden Skovlandbrug Udbredelsen af regenerativt landbrug Thirdroom: Feedback-system Skybrudssikring i København Social making Identificering af automatiserings… Super Mennesker Genius Loci på Sundby Kirkegård Hjemløse og sundhed Simplificering af Thirdrooms system Udskiftning af Intra.ruc NNIT VR Hololens Briller Thirdroom-Brain wireframes Lysinstallation i Mjølnerparken Tryghed på Høje Taastrup Station Lyd workshop- The Free Musketeers Design af fremtidens energisystem Workshop #10 – E 2021 – HumTek Workshop #10 – E 2021 – HumTek Workshop #10 – E 2021 – HumTek Tim’s Workshop PortFolio – AAU Tim’s Workshop PortFolio – AAU Tim’s Workshop PortFolio – AAU + DDSKS Tim’s Workshop PortFolio – AAU Tim’s Workshop PortFolio – AAU + KADK Tim’s Workshop PortFolio – AAU THIRDROOM AI HelloScience AI Desalination Automatisering af arbejdsopgaver Vaccineskepsis Design Workshop Brain Breaks – Brugerdrevet Appudvikli Toolbox Prototype Implementering af solceller Social studies Programming Project Det Digitale Læringsfællesskab Thirdroom AI Tigermom BANDIT F21 Drinking Game Platform Design af fremtidens energisystem Design af fremtidens energisystem En Sanselig dag(Lydoplevelse) “Sociale medier og… k Freedom vs surveillance Podcast (workshop) forår 2021 “Organisation og ledelse af… Job-ability på RUC Thirdroom Quiz Den Røde Plads Virus Contagion Simulation TSA Børn i udfordrede hjem Knivblok Fablab workshop, Cille Fablab workshop : Maske Aktivitets alarm Københavns grønne energisystem Workshop Vindmølle energi STS II 26 marts om SDGérne 25 marts 2020 STSII Vejledernes TR Guide Gruppearbejde i Backstage STS II – Forår 2020 arduino opgave 1-4 Arduino Workshop Fuzzy to Final – Viskestykke til Lampe STS II 2022 Tidslinje for pilot STS & TR HumTek og Fablabs flytning MENTOR Board HelloScience animationsfilm Guerilla Data Daniel Ærø – Korn Workshop – Guerrilla Data Collection Databeskyttelse og behandling Skybrudssikring Personlig terms of service VR – med på rejsen Utilsigtede effekter ved e-læring Fremme affaldssortering vha nudging Optimering af kødannelse Elbiler i Danmark Tang Emballage Bæredygtig madkasse trash-house Anvendt designtænkning: Smedetoften Nyt overblik i vejledningen Multi-Class Classification Project Project template Genbrug af tekstiler Fuzzy to final workshop – lampe VR in Space Guerilla Data The War Table (Workshop) Thirdroom i HumTek studieordningen Elbiler hvorfor er de ikke populære Robotter som hjælpemidler Visuel Præsentations Workshop Functions of the incubators TR på 2 semester Plakat om TR Publications View more → Cost-effective pollen trap Digitalt Rejsekort Wellbeing on board DFDS ships Bachelor (2023) Hvorfor mangler vi organer? Journalisters diskursskabende magt EKSAMENSANGST Bachelorprojekt Mapping the Depths: Visualising Mussel looking for an easy project journey Energifællesskab Havebyen Mozart Planlægningsprocessen for vindmøller Power in Maps Large- Scale prototyping Experiencing Arkenwalk Delebiler i det offentlige transportsy Psykisk sårbarhed Performance Design; Climate Changes Ansigtsgenkendelse i offentligheden Delebiler i Roskilde Kommune Telerehabilitering Deep fake – et værktøj eller våben Sociale medier og deres utilsigtede – Crypto as an answer. To what question? Delebilsordning i Københavns Kommune Robotter og psykolgi Den flydende Smart City Visualisering af luftforurening Etisk produktion i tøjindustrien The Experience of working in a digital Google Maps for viden VR til fjernundervisning VR Escape Room Rage rooms og vredeshåndtering Rage room og vredeshåndtering LoveGame Modern sun watch Tjernobyls Flora Ping pong skyder Workshop 2.semester RaySphere™ Birdroom WORKSHOP: ROS-PACK RemindArm – Fysisk Timer Piano Without Limits AI i diagnosticering af Diabetes Klimasikring mod oversvømmelser ChatBots Nedsat arbejdsfokus i folkeskolerne Algoritmers indflydelse på unge Deep learning til billede diagnostik Energispild i hjemmet Machine-learning i sundhedsvæsenet Selvmonitorering Algeproduktion Klimasikring af Nyborg bykerne Organdonation Madspild og system optimering Speciale – Bæredygtig byudvikling Havneulykker Anbefalings systemer/modeller SexApp Et design af Thirdroom som app AI detection of toxic comments Platformization Video på baggrund af musik via AI (mul VR – Teknologien og dets indflydelse CO2 i forbrugernes bevidsthed Alge Super Mennesker Atomkraftværk – Vedvarende energi Den Redigerede Verden online meetings with vulnerable youth Brosten og tilgængelighed Science fictions betydning for teknolo Rhanders Tryghed ved Høje Taastrup st. STS ll EKSAMEN Atomkraft i Danmark Oplevelsen af tid og adfærd ved gaming Sociale Medier og Unges Mistrivsel Reduktion engangs plastikkrus RUC-bar Arduino ninja workshop. Olsen Banden Workshop #10 – E21 – HumTek Bio-affaldsspand Artificial Misinformation Workshop EVA-luation Klimaskærm til studenterhuset Computer conversation WS Red Light, Green Light Historiske computerspil vaccineskepsis Redskab til psykisk sårbare OOA og Mediebilledets diskurs antidepressiv medicin Mediernes dækning af klimakrisen Atomkraft og implementering Alternative måde på at forbedre it-sy Genanvendelse af tøj Sundhedsplatform for psykiatrien Fødevareemballage i cirkulær økonomi Edible garden Præstationsangst app Æstetisk videreudvikling af Trekroner VR til behandling af socialfobi Cyberbullying app til social angst En bæredygtig RUC-bar Technological Singularity Design til hjemløse Small scale water supply. AR Kunst Skod pant Flytbare vægge Mjølnerparkens teoretiske fremtid Tryghed på Høje Taastrup St. SkodPant Mental Sygdom VR/AR Stigen Atomkrafts indflydelse på samfundet Stress hos unge i gymnasiet Gambling i Gaming-industrien Arbejdskraft og identitet Algoritmer og film et samfund for psykisk sårbare Potentiale med selvkørende biler Luftforurening Anti-depressiv medicin blandt unge Vertikal farmings rolle i en bæredygti Applikation til øget trivsel VR og Mental sundhed Lykkepiller Angst Depression hos unge Afhjælpning af unges stress og angst Teknologisk genoptræning Mycoremediation Sexlegetøj Lydklima til festivaler P-piller til mænd Bekæmpelse af forurening i havene Chat rooms for ensomme Virtuelt prøverum Algoritmer i det offentlige Coops bæredygtige tiltag Esportsklubber og ‘toxic’ adfærd Transparenthed fra regeringen Moderne hekse I MATERIALITETER Solceller på lavbundsjord Deepfake detection implementering af solceller Aula Kommunikation hos Feriepartner Møn-Ste Recognizing Emotion in Dance AI og spilleadfærd Environmental studies Digitalisering af Carlshuse Elektroniske produkter i en cirkulær Ældres møde med velfærdsteknologien RUC applikation Planlægningsprocessen bag Cityringen Interaktionen ml. smartphone-individet En hverdag på Christiania CO2 udledning – Grøn eller Rød? Fodderhus Marc’s Game Library 3D-design: en plantekasse Mink spillet i Noob to Master Workshop Escape from the Mink-Farm POSTCARDS FROM MARS – NASA VR #WSF21 Armbåndsursholderen Nyancat rises like a Phoenix Brick Breaker Er du dus med campus? Vinter spillet – Noob To Master Noob to master forårsspil POSTCARD FROM MARS – TRANSHUMANISME South Park – Captain D Game Optimering af Den Røde Plads Find ordene Bæredygtigt energisystem RUC CLICKER – workshop 4 projekt Hylde til Kopper Corona VS Håndsprit Unitalk #WSF21 – “Space Shooter” Green Roof Space Drukspil Sommerpong – WSF21 3D print IKEA hacking METTE AND THE MINK INVASION SPACE PONG SPACE PONG Click-test Design af fremtidens energisystem Workshop P5.js: Breakout Podcast – Det Kontroversielle Hjørne AI Workshop : Graphic design Artful Dancer #WSF21 Pong Game DUMMY Workshop Design af fremtidens ….. Redesign af “Rødbane” COVID – 19 Toolkit Ferie Alternativ #WSF21 Defender of the Milky Way Corona games Alien Defence Survival Spil WSF21 Søren BROstream – Corona Edition #WSF21 AI Workshop: Smartmirror Sound as Creative Process – Mit KBH “Modellering af Hotel Alexandras… Dating and Doubts – Podcastworkshop Frugtskål 3D print Sociale liv og strukturen af et minde Marskoloni 22. århundrede #WSF21 Kønsroller i barndomshjem – Podcast Workshop: Arduino ninja Digital Produktion 2. Semester Glade og engageret studerende HumTeks egen discord Cup holder – Digital production 2021 Button Box til computer Workshop 08 – Arduino Ninja Styr andres lys med Google Home Workshop 8 – Arduino Notifikationsmeddeler Workshop 8 – Arduino Workshop 8: Tidsbegrænset læselampe Arduino Workshop – Individuel process Machine Learning and Spot Teknologisk overvågning Anti Racistisk Kunst Projekt Thirdroom SDG-accelerator program – HelloScience Task Management Oplevelsen af den kreative by Game environment for interaction Social Computer Interaction Kryptovaluta: moderne mønter Vaccinepas Sleep learning Implementering af solceller Digitale fodspor og effekten af cookie Controlled drone Hjemsendelse af udsatte børn. Blockchain og Kryptovaluta Sociale medier og mental sundhed Cookies i medier Instagrams effekt på unges selvbillede De indre mekanismer af onboarding Facebooks Relevansalgoritme Bæredygtige Energisystemer Data- & online aktivisme AI som ven Facebook-algoritmens indflydelse på sa Overvågning På Instagram Anbefalingsalgoritmer i hverdagen Guidelines til bedre miljømærker AI som mental støtte Overvågning i det offentlige rum Selvmonitorering VR i sammenspil med psykisk lidelse AI Screening af psykiske lidelser VR i sundhedssektoren GPS overvågning Fremtidens landbrug – Vertical farming Hjemløses teknologiske udfordringer Videospil med Kunstig intelligens Ansigt psykologi VR Eksponeringsterapi for Social Angst Ansigtsgenkendelse i Kina og London De hjemløses verden Kunstig livmoder FLOATING IN PLACE Eksamen i sts Bias i risikovurderingsalgoritmer Socialbæredygtighed i Aarhusgadekvart Plastik i havene set i virtual reality Implementeringer af Random Reward Mech Unge med Handicap Seksuel krænkelse på arbejdsmarkedet Central Bank Cryptocurrency Fertilitet i Danmark iPads i undervisningen Datingkulturen i det moderne samfund Netnografisk analyse af BTS som subkul Tænker du over din data? Teknologiforståelse i folkeskolen Teams påvirkning på hjemmearbejde Forbedret udførelse af SSF 2020 Mobileffekter og forstyrrende objekter Projekt “Barskab” Midterlandet Boardgame workshop – Rafter Crafter KurveGame AstroTe Flappy Fairy game TMaze Rumelevator Around Us Processing Workshop Danske Bank – Hvidvaskning The Fishing Game Planetary Invasion (Space Invaders) FROG Snake FROG Good vs. Bad Få ram på Rasmus The bunny game Coronavirus spil Head Ball Jet Fighter – The almost working game SuperDuperHeltIgennemFantastiskeSpil Simple Shooter Game Støj og luftforurening på Tomsgårdsvej Kasser til at sortere ting i Air Hockey Game Forskellige typer af drone styring Workshop – bæredygtig tøjproduktion Digital produktion – Udvidende bogreol ColorPingPong Workshop – Designantropologiske metode Workshop Podcast: Stop smitten, lyt til podcast Postcards from Mars Postcard from Mars Mavefornemmelser Busy Man’s Plant Self-watering plant Arduino color sorting Sound as Creative Process – E20 WS – Produktdesign – Megatorium Lys indikator til dørpartier Optimering af opholdsområder Dark design RemindMe SoMe’s design og effekter af Skærmtid Besøgsordninger på plejehjem Covid-19’s påvirkning af PD-metoder VR implementation i militæret Bæredygtig tøjproduktion Forbedring af Affaldssortering Lights In The Dark Hacking i modeindustrien At leve med døden Telemedicin,TSC3200,Urinprøve,Arduino The RUC event app! Forståelse for klimakrisen Genbrug af plastikemballage (Kampagne) Smartphones & Miljøet Ydre Og Øget Tryghed Make Moodle Great Psykisk sunhed Utryghed i Ørstedsparken Genbrug af polystyren Optimering af skraldespand Tryghed i H. C. Ørstedsparken Optimering af How To RUC Augmented Reality via skolen og museer Den (Lyse)Grønne Sti pant på telefoner Tryghed i nattelivet Popularisering af museer Den gode rejse Dataindsamling & det digitale samtykke Refill af emballage Bæredygtig emballage i detailhandlen Optimering af byrum Optimering af seksualundervisning The pandemic concert Come together Utilstrækkelig seksualundervisning Fysisk aktivitet på arbejdspladser Effektivitet uden stress Online Undervisning Tracker med Pulsmåler StudyGuide Fælles platform for ensomme Kommunikation under Corona Kommunikation i sundhedsvæsenet Brugerdrevet design How-to Thirdroom Kollegiebelysning Dobetter Dansk Kabel TV’s intranet Reaper vs. Trump Selvforsynende Storby Sports and communities Disinformation in media NemID Hacking ICD-pacemaker GNSS & mikromobilitet Diagnosis Screening Byer på vand Facial Recognition Smartwatch Tracking En samtale med Claire … CRISPR – Risikabelt eller acceptabelt? Design af interaktiv lysinstallation Byplanlægning i det offentlige rum Aktiv dødshjælp Dæmningsteknologier Etik og transhumanisme health tracking Hverdagen med vand Creative Sound – workshop SMORT MIRROR Hjælp-Bilen Pas på nerverne Mars koloni Urban Agrikultur i København Arduino Workshop Arduino Workshop arduino ninja Arduino Opgave Workshop Opgaver Arduino Ninja Workshop Minister-spillet Dok2 Workshop Fuzzy Digital Produktion – Fablab Workshop Maginergi – Fremtidens Energisystem Fremtidens boliger på vand Introduction to fablab… Kakaobaseret skovlandbrug i Bolivia Digital produktion Globusbarskab Tryghedsskabende velfærdsteknologi Den Gode Død Brugerdrevet analyse af Thirdroom Selvkørende biler Ansigtsgenkendelsesteknologi og CCTV Datasikkerhed i ansigsgenkendelse Hydroponik i konventionell landbrug Solceller i Danmark ICD-Pacemaker The Unknown Data Digitalize Boardgame CNN til diagnosticering af hudkræft The Ocean Cleanup A FRIENDLY EYE IN THE SKY? Pacemaker Vindmøller og borgermodstand Jyderup Algoritmisk kategorisering SDG Challenge board Den grønne død KI i transport: Selvkørende biler IT-sikkerhed i små virksomheder Algoritmer, Instagram og Mennesker Støjreduktion i byen 3D printning af våben YouTube and addiction Et casestudie om RPA-implementering i Gaming og Sundhedsvaner Blandt Unge Proteser Predictive Policing with PredPol Instagram og mental sundhed Sprogbruget i gamerverdenen Protese & Identitet Brugerenes it-sikkherhed Facebook data eLærings påvirkning i indskolingen Velgørenhedsorganisationer Proteser Smart Cities Demokrati og sociale medier Kodning og lytterinddragelse i Mads og Veo og Fodboldkultur Datingkultur Quantifed self Big data og subjektivitet Neural Networks and Face Recognition SoMe’s effekt på unges mentale sundhed Gaming eller Gambling In-Situ Habitat Design on Mars Homie2Goo We hate Loot-boxes!! Køl ned Beskyttelse af persondata Skybrudssikring VR- MED PÅ REJSEN Reducering af vejstøj vha. elbiler Skærmtid Grøn Passage Ufiltrerede internetfora Women without Men Ølkop-holder Black holes LINNÉ ZINES – Harry Potter style Udbredelse af genbrugsmursten The Womb Internet Governance – Techplomacy HVERDAGENS FRISTELSER Bænken der aldrig er våd Workshop Zines VaskeToiletter Workshop – Digital Produktion Brætspil: Det Skæve Valg Designprocess – Fuzzy to Final audi Fremtidens Energisystem 2025 Guerrilla Data Collection – 1st week Guerrilla Data Collection workshop Drugbox Guerrilla Data Collection? Workshop- Guerrilla Data Collection Guerilla Data Collection Guerilla Data Collection Sydhavnens nye Ungdomsklub Dronning Louises Bro – et byrum Visioner for det gode liv Kommunal anvisning til almene boliger Inappropriate computer usage Relationel strategisk havneomdannelse Krydsende mobiliteter i Sundby Foreningsliv i Viby Sjælland Bofællesskaber i lokalsamfund Bæredygtig mobilitet i København Denvirkeligeverden 3.0 Thirdroom – Arbejdspraksisser Mobilitetspraksisser: Enghave Plads Persondata Informationsplatform – RUC Hub Klimaklubben – klimaadfærd app’en Psykiske sygdomme simuleres i rum QOL ROOM Grønt Byområde I Hjertet af København PTSD Selvhjælp i VR Personlig CO2-tracker app Sociale medier og mental sundhed Booking System Fobi simulationer Co2 HEATMAP over RUC Grøn Ros Beskyttelse af persondata Leg til børn Madspildsreduktion Oplevelses design af klimaforandringer Persondata Sikkerhed Droner Til Undsætning Virksomhedsopstart for studerende NoQ Digitalisering i rejsebranchen Supercomputeren i hånden At se luft IT-sikkerhed i danske SMV’er Interaktiv app guide for turister Genanvendelse af plastik Digital hjælpemiddel til type 2 diabet Pacemakere Silent Disco 2.0 Netflix’ CO2-udledning Borgerinddragelse i Bavnehøj Mental sundhed Interaktiv Lydlegeplads NoQ Mars Habitat Nyheds- og Informationsplatform Urban light installation Mental Sundhed – Oplysningsportal Bio-Bucket NAO-robot som Folkeskoleteknologi Lysinstallation på togstation Vandafledning ved skybrud i storbyen Skybrudssikring af Odins Plads Funktionelle og Æstetiske byrum Red Resten Computerspils afhængighed belysning på isolerede stisystemer Projekt 3. semester Telemedicin Veras Vintage i kampen mod overforbrug Sundhedsaftalen Agile og Virksomhedskultur Velværeoptimerende Smart Lighting Pilotprojekt 1 (Klima) Piezoelektrisk energihøster Støj i rummet, ISS Optimering af Jarmers Plads Antibænken – Hostile Architecture Anbefalelsværdige Artikler STS II – Internettet & Kollaboration EN GRASSHOPPER AD NYE VEJE Implementeringen af CBS Canvas Praktisk arbejde i fysik/kemi bæredygtig tekstilindustri Visualisering af provinsbyer Droner I Krig Driverless cars Fuzzy to Final – workshop: Starlight Optimering af Lysthaven i Kgs. Have Turisme i rummet Portable quarter pipe for RUC Spacial awarenes Icebreaker – the tinder chat game Prison Break the Conspiracy Board Game Fuzzy To Final – “Pap-shot-bakken” Fremtidens Energisystem 2025 Postcards from Mars Biodiverse Highways in Copenhagen VR og eksamensangst Indoor climate quality-large audi RUC Workshop – Guerrilla Data Æstetisk diversitet i Sydhavnen RoomieMatch Roommate matchmaking De nye 1+ 2. semester vejledninger ME-Initiative Tools for Visual Presentations Hospitalets teknologi Crucial Aspects of Electric Vehicles Overgangen fra benzinbiler til elbiler elbilers begrænsninger og muligheder Optimering af Sundhedsteknologi Digital valg for handicappede Thirdroom Etiske dilemmaer og genteknologi Multiplayer Games and Learning UNIMAKEUP Lagring af vedvarende energikilder Adfærdsregulerings vha. A.I. Virtual Reality som supplerende læring Teknologien bag selvkørende biler Den Onde Algoritme Forholdet til regnvand Telemedicin Carbon footprinting in supermarkets Hydroponiske systemer Unge, kød og klima The Walking Dead Season 1 Strategiplan Fyn Aldringsproces Gyllebaseret Biogas WeShareFood Virksomheders brud på GDPR Ansigtsgenkendelse Droneteknologi Ældreteknologi og VR Virtual Reality på hospitaler Omsorg gennem Virtual Reality Programmering Programmering BIOGAS Agil Udvikling Biosten som kystsikring VR som motivationsfremmer Kvinder og programmering VR- og kreativitet BIBA course synopsis (AirBNB case) TR som CSCW-system på RUC Interactive Wall Art & Motion Tracking Open Innvation 2.0, UXD HelloScience Kollaborations bogen Open Media Science Bær Bæredygtigt En ny venteoplevelse Automatisering: Selvbetjeningsløsning Heart rate (workshop) Thirdroom & kollaboration Podcastmediet og dets producere København i nyt lys Graffiti & Retten Til Byen THIRDROOM @ RUC Programmerings- interesseskabende spil Oplevelsescylinderen Betalingssystem VR-Oplevelsen Visualisering af det uhåndgribelige Replayability i computerspil Gammel Køge Landevej Kollegiet