Et design af Thirdroom som app

This project has been completed in collaboration with the nonprofit organization Thirdroom. The overall focus of the project is to find an IT solution for the problems that Thirdroom is experiencing, by the users of their current platform. In this context, we will work out a feasibility study, by using the MUST method as an analytic structure for the project and results from the collected empirical data. We will be focusing on the phases and principles of the MUST method.

Oplevelsen af tid og adfærd ved gaming

Vi vil i dette projekt undersøge hvordan de unge selv oplever, at League Of Legends har en betydning for deres tidsfornemmelse og adfærd. Tid og adfærd fremhæves som nogle af de væsentlige aspekter, når man forbinder det med computerspilsafhængighed. Projektet vil som udgangspunkt forholde sig til målgruppen 15-24 årige, som er League Of Legends gamere. Disse gamere vil kunne fortælle deres opfattelse af, hvordan de selv oplever at gaming og hvordan det har en betydning for deres tidsfornemmelse og adfærd.

VR i sammenspil med psykisk lidelse

😀

Prøvestenen Syd

Vores færdige design af prøvestenen, fremlægges kort i vores video i linket forneden.

RemindMe

..

Optimering af opholdsområder

Vi har i de sidste to ugers tid gået fra en ide genereringsfase, og igennem projektarbejdet nået frem til en endelig løsningsmodel.

Vi har gennem gruppearbejdet, fået øjnene op for hvordan det at arbejde i en gruppe kan bidrage til et projekt. Både i forhold til håndteringen af de forskellige ideer der bliver fremlagt alt efter hvilke øjne det er der observerer.

Gennem en fælles formidling og deraf også en fælles forståelse, er vi nået frem til et produkt vi alle kan stå inden for. Ydermere kan samtlige gruppemedlemmer formidle dets formål og de tanker der ligger til grunde.

Tubay isn't working on any live projects right now.
Tubay hasn't bookmarked any projects yet.