Humtek People Live projects View more → Solceller i Ghana Terrorsikring af byrum Online-gambling i computerspil HUMTEK Redesign Algoritmers indflydelse på unge Vertical Farming – En del af fremtiden Super Mennesker bachelorprojekt 2021 Redesign af HumTek 2.0 Lyd workshop- The Free Musketeers Workshop – Skakbord Implementering af solceller Humtek semester opbygning TSA Knivblok Fablab workshop, Cille Arduino Workshop HumTek og Fablabs flytning Workshop – Guerrilla Data Collection Utilsigtede effekter ved e-læring Tang Emballage Nyt overblik i vejledningen Robotter i ældreplejen Robotter som hjælpemidler Publications View more → EKSAMENSANGST En klimavenlig måltidskasse (…) Bachelorprojekt Bachelor – Cookies Power in Maps DFDS Oslo færgen Delebiler i Roskilde Kommune Telerehabilitering Robotter og psykolgi Workshop andvendt designtænkning Høreværn og Stigma LoveGame Tænk på Lydniveauet Social Media Analytics Bachelorprojekt Deep learning til billede diagnostik Algeproduktion Madspild og system optimering Drukneulykker i havne Havneulykker SexApp Super Mennesker Basisprojekt 3 STS ll EKSAMEN Atomkraft i Danmark Nem Affaldssortering Notifikationer fra sociale medier Tang Optimering af arbejdsprocesser VR til behandling af socialfobi Atomkrafts indflydelse på samfundet Stress hos unge i gymnasiet Potentiale med selvkørende biler Sansevogn Applikation til øget trivsel Teknologisk genoptræning Bekæmpelse af forurening i havene Chat rooms for ensomme Esportsklubber og ‘toxic’ adfærd Transparenthed fra regeringen Børn og unge som pårørende Interaktionen ml. smartphone-individet Save the Sea South Park – Captain D Game #WSF21 – “Space Shooter” Green Roof Space Kom tættere på hinanden med hobbyer Basargrunden ved Nørrebro station Marskoloni 22. århundrede #WSF21 Design sprint studierammer Digital Produktion 2. Semester Glade og engageret studerende HumTeks egen discord Workshop 8 – Arduino Teknologisk overvågning Anti Racistisk Kunst Projekt Vaccinepas Sleep learning Implementering af solceller Sociale medier og mental sundhed Instagrams effekt på unges selvbillede GPS overvågning Fremtidens landbrug – Vertical farming Hjemløses teknologiske udfordringer Ansigtsgenkendelse i Kina og London De hjemløses verden Bitcoin Mining Plastik i havene set i virtual reality Smart Homes/Smart Mirror Battle Of The Oceans The girl Besøgsordninger på plejehjem At leve med døden Telemedicin,TSC3200,Urinprøve,Arduino Den gode rejse Afstandsarmbånd som smitteforebyggelse Præhospitalets sygetransport Transhumanisterne Velfærdsteknologi – droner Smartwatch Tracking CRISPR – Risikabelt eller acceptabelt? Dæmningsteknologier Angry Mario Creative Sound – workshop New Drone Order Dok2 Workshop Fuzzy Pacemaker Algoritmer, Instagram og Mennesker Gaming og Sundhedsvaner Blandt Unge Protese & Identitet eLærings påvirkning i indskolingen Demokrati og sociale medier Quantifed self SoMe’s effekt på unges mentale sundhed Ufiltrerede internetfora Guerrilla Data Collection Brætspil: Det Skæve Valg Guerrilla Data Collection workshop Workshop- Guerrilla Data Collection Guerilla Data Collection Mobilitetspraksisser: Enghave Plads Persondata Informationsplatform – RUC Hub Klimaklubben – klimaadfærd app’en Personlig CO2-tracker app HEATMAP over RUC Genanvendelse af plastik Computerspils afhængighed Telemedicin Veras Vintage i kampen mod overforbrug Redesign af HumTeks forhal Implementeringen af CBS Canvas Estimation of location by RSSI Workshop – Guerrilla Data De nye 1+ 2. semester vejledninger Velfærdsteknologier i ældreplejen Hydroponiske systemer Aldringsproces Ansigtsgenkendelse Droneteknologi VR- og kreativitet Kollaborations bogen Heart rate (workshop) THIRDROOM @ RUC Replayability i computerspil