Oplevelsen af tid og adfærd ved gaming

Vi vil i dette projekt undersøge hvordan de unge selv oplever, at League Of Legends har en betydning for deres tidsfornemmelse og adfærd. Tid og adfærd fremhæves som nogle af de væsentlige aspekter, når man forbinder det med computerspilsafhængighed. Projektet vil som udgangspunkt forholde sig til målgruppen 15-24 årige, som er League Of Legends gamere. Disse gamere vil kunne fortælle deres opfattelse af, hvordan de selv oplever at gaming og hvordan det har en betydning for deres tidsfornemmelse og adfærd.

De hjemløses verden

This project examines how Odense municipality can use GPS-tracking as a tool for citizen involvement regarding urban planning. It investigates social and technological aspects of how the homeless can be empowered by being included in the process of urban planning. Furthermore, the technologies and systems of GPS-tracking, data management and data visualization will be analyzed.

Workshop – Podcast

Denne podcast er en historiefortællende podcast. Historien handler om en ung piges hverdag under hendes menstruation, hvor man hører hendes tanker og stress omkring det at have menstruation. Man hører også hvordan det kan være med til at ødelægge de planer hun har for weekenden med hendes kammerater.

RemindMe

..

Workshop – Fuzzy to Final

I vores workshop, Fuzzy to Final/brun stol, har vi arbejdet på at finde løsninger til campus med fokus på Corona. Vi har været rundt på campus, for at få inspiration til at enten at videreudvikle eller designe noget nyt, som er corona venligt.
Vi har arbejdet med at designe en Corona-venlig bænk. Som skal være med til at holde 1 meters afstand mellem personer.